مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-06سياسي

فارس من | مدیران سبلان پارچه اردبیل به دنبال رفع مشکلات بیمه کارگران هستند


مدیر اجرایی کارخانه سبلان پارچه اردبیل گفت: مدیران اجرایی سبلان پارچه میراث دار بی مسئولیتی مدیران گذشته هستند و مشکلات مربوط به حقوق و بیمه پرسنل این کارخانه غیر قابل انکار بوده اما پیگیر رفع مشکلات و مطالبات آن ها هستیم.

- محمدباقر حاجی محمدی، مدیر اجرایی کارخانه سبلان پارچه اردبیل در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص سوژه فارس من با عنوان کارگران سبلان پارچه پیگیر کار و معوقات خود هستند ، اظهار کرد: مدیران اجرایی این کارخانه میراث دار بی مسئولیتی صاحب و مدیران قبلی کارخانه سبلان پارچه هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه 150 نفر از پرسنل این کارخانه از سال گذشته درگیر بیکاری بودند و در حال حاضر تعداد انگشت شماری از آن ها فعالیت نمی کنند افزود: خبر مربوطه، کل پرسنل کارخانه را در بر نمی گیرد و صرفا به عده ای معدود محدود است.

مدیر اجرایی این کارخانه ادامه داد: مسئله مطالبات معوقات و بیمه پرسنل که از سال گذشته با کاستی هایی همراه است قابل قبول بوده است و علی رغم کسر از حقوق کارگران بیمه پرسنل پرداخت نشده و بیمه تامین اجتماعی مقطعی که صاحب اصلی کارخانه روی کار بود نیز ناقص است.

حاجی محمدی با اشاره به اینکه مدیران قبلی کارخانه 30 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهی دارند، تصریح کرد: مدیران جدید برحسب وظیفه انسانی و اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | مدیران سبلان پارچه اردبیل به دنبال رفع مشکلات بیمه کارگران هستند

فارس من | مدیران سبلان پارچه اردبیل به دنبال رفع مشکلات بیمه کارگران هستند